Thursday, December 30, 2021

2021 - 2022 Sretna Nova Godina

Skoro dva mjeseca kako nista nisam napisao, zbog cega ne znam ni sam. Kao da nemam tu inspiraciju kao na pocetku pisanja bloga. Zelim da napravim osvrt na 2020 - 2021 koje su moram reci za mene bile veoma lose. Pored korone koja je uzdrmala svijet, meni su se dogodile dvije nezgode od kojih je jedna bila lom noge - butne kosti ( veoma ozbiljna povreda). Druga nezgoda se desila prije ovog loma, takodje pad na stepenicama sreca taj put nisam nista slomio, ali sam imao bolove u ledjima tj desnoj plecki skoro dva mjeseca.


Pored tih nezgoda u Augustu 20' sam poceo da gubim potpuno motoricke sposobnosti, skoro 3 mjeseca sam se odrzavao,  nosio sam tim stanjem i iz vise razloga sam u oktobru poceo da koristim tablete namijenjene za ovu moju nezdravost. Vec sam pisao kako je to lose uticalo na mene mislim da se nikad u zivotu nisam tako osjecao da kazem gubitnicki.Kao sto se moze zakljuciti da 2020 - 2021 i nisu bile bas dobre za mene.Biram da vjerujem da ce 2022 godina biti mnogo bolja za mene i da cu u njoj dozivjeti lijepe stvari ( OPORAVAK )


Danas je 30 Decembar ja se osjecam mnogo bolje nekih 70 % ali simptomi su jos tu iako koristim dosta toga od suplementa, ishrane, periodicni post, vjezbe i biciklo vec neko vrijeme vozim itd. Necu mnogo duziti ovaj posta vec zelim da u 2022 godinu udjem ambiciozno sa zeljom jer imam u planu turu sa bajkom, ali ovaj put mnogo spremniji. Samo da mi dragi Bog da snagu i energiju, a sto se tice mene ja jedva cekam proljece pa da krenem na put. Imam zamisljeno dosta stvari i jos uvijek smisljam sta i kako, ali ima jos vremena do starta. Nadam se da cu u 22 biti redovniji u pisanju jer cu vjerovatno imati dosta toga i da pisem ovdje.



Sretna Nova 2022 Godina






 Zivot ima dva pravila: Prvo pravilo nikad ne odustaj, a drugo pravilo je sjetite se prvog pravila.

No comments:

Post a Comment