Tuesday, October 19, 2021

Second Brain - Drugi Mozak #100

 U ovom postu cu pisati o suplementima koje koristim vec neko vrijeme. Suplemente koristim vec par godina i nekako mi se cini da neku preveliku korist nisam imao od njih sto se tice simptoma i poboljsanja istih. Dosta toga sam isprobao i prestao koristiti, ne vidim efekat od njih a kostaju me. Stavicu ovdje koje trenutno koristim a to su: Magnezijum citrate, Q10, B12, Vitamin C 1gr. i od prije neki dan sam ubacio ne znam kako bih to opisao na engleskom kazu game changer nesto sto mijenja tok mog zivota a to je lactobacillus plantarum ps128 to je poseban soj bakterija. Da ja ne bih puno pisao vise o tome na linku ispod.


Probiotici u našem gastrointestinalnom traktu stupaju u interakciju s našim crijevnim mikroorganizmima, hranom koju konzumiramo, neuronima, endokrinim celijama i raznim imunološkim receptorima. Oni proizvode SCFA, uravnotežuju razinu neurotransmitera i hormona, mijenjaju genetsku ekspresiju unutar naših celija i izazivaju niz drugih zdravstvenih koristi.


 





Iznutra u crijevima PS128 regulira više puteva koji određuju koncentracije različitih molekula u tijelu. Njegov glavni mehanizam djelovanja se još uvijek proučava, ali znamo da PS128 ima jedinstveni potencijal da modulira neurotransmitere (dopamin i serotonin), hormon stresa (kortizol) i drugo.


Ne bih puno pricao o ovome jer tek sam poceo da koristim da ga ne ureknem, ali mogu slobodno reci da nakon tri dan uzimanja ovog preparata osjetio sam poboljsanje kod simptoma. Nastavicu dalje sa njim i naravno to cu ovdje dokumentovati. 


Moj jubilarni 100 post od kako pisem ovaj blog. Idemo dalje do konacne pobjede.

No comments:

Post a Comment