Thursday, January 13, 2022

Zelja # 102

 Vec sam pisao o zelji i ostvarenje te iste zelje koju imamo. Da li uvijek dobijemo ono sto zelimo? To je za mene jos uvijek dilema. Kaze izreka da smo vise zaljubljeni u zelju samu nego u ono sto zelimo. Sta je to sto nam ispunjava zelju? Da li je to Bog? Univerzum? Visa inteligencija ili slicno?


Mislim da smo mi ti koji sve kreiramo naravno ko vjeruje u Boga onda to ide uz njegovu pomoc. I onaj najveci ateista ce se okrenuti Bogu kao nebeskoj sili za pomoc kada dodje vrijeme za to.


Danasnje vrijeme i nauka nam otkriva mnogo toga sto covjek nije poznavao ranije, vezano za covjeka, i njegov Um. Ono sto zelim da kazem jeste da je dosta toga vezano za nase misli. Dr Dispenca kaze da misli nastaju na osnovu naseg izbora, ponasanja, iskustva emocija. I da kad covjek ima problem pogotovu zdravstvenih, on onda vise razmislja negativno i zbog straha od buducnosti ne moze da ostvari tu zelju. Ja se slazem sa tim iz svog iskustva.


Mnogo je faktora ukljuceno u ostvarenje zelje, a najvise na mentalnom nivou. Ja pored svega ovoga sto mi se desilo u zadnje vrijeme primjetim na sebi napredak na mentalnom nivou, na tome i najvise radim. Ja cesto kazem da ono sto sam pokvario kod sebe to cu i popraviti. Znao sam da ce ovo biti dug proces promijeniti sva ta uvjerenja, razmisljanja jednom rijeci resetovati mozak. Ne gubite nadu jer ona vidi put, a sumnja prepreku. Nema te prepreke koju covjek ne moze savladati. Sa zeljom i voljom trebamo pobijediti sebe i vise zeljeti da nam se zelja ispuni.


Budite jaki i ne dozvolite sebi da to izgubite kod sebe. Sta god da vas muci na kraju ce sve proci, jer nista nije vjecno. Vjerujte da On ima plan za vas i samo se treba toga drzati. Vjerujem u svoj Oporavak i vjerujem u sebe sve vise i vise. Kao sto rece Stimac u filmu svakoga dana sve vise napredujem.




No comments:

Post a Comment